Strateški plan Znanja i poveznica sa projektom nabave nove tehnološke i informatičke opreme za obavljanje djelatnosti izdavaštva Znanja

ZNANJE d.o.o.

Program "Poduzetništvo u kulturi" za 2016. godinu


Strateški plan Znanja i poveznica sa projektom nabave nove tehnološke i informatičke opreme za obavljanje djelatnosti izdavaštva Znanja


Znanje d.o.o. jedna je od najstarijih izdavačkih kuća u Hrvatskoj, s dugogodišnjom tradicijom u nakladničkoj djelatnosti.

Misija Znanja definirana je strateškim planom razvoja Znanja - nakladnička kuća Znanje će stvarati sadržaje onih vrijednosti koji su potrebni široj čitalačkoj publici radi podizanja opće razine znanja i kulture čitanja u društvu, izborom najzanimljivijih sadržaja te odabirom kvalitetnih autora baziranih na polustoljetnoj tradiciji. Mi u Znanju vrednujemo znanje. U skladu s tim Znanje je 2014. preuzelo jedinu internetom distribuiranu rječničku bazu hrvatskoga jezika Hrvatski jezični portal koji je u deset godina postojanja postao nezaobilazno sredstvo u radu korisnika svih profila, struka i obrazovanja. Riječ o općem kulturnom dobru i nacionalnom blagu Republike Hrvatske čije je postojanje i održavanje s ciljem očuvanja bogatstva i integriteta hrvatskoga jezika od prioritetnog značaja. Tome u prilog govori i činjenica da portal tijekom jednog mjeseca posjeti približno 100 000 korisnika.

Znanje želi postati i ostati jedna od najboljih nakladničkih kuća u regiji, te postati referentni kreator trendova u nakladništvu. Znanje želi biti korektan poslodavac, korektan poslovni partner i želi biti prepoznato po dostupnosti (fizičkoj i troškovnoj) svojih knjiga za svojeg čitatelja. Znanje želi biti prepoznato po kvaliteti i zanimljivosti izdanja koje radi.

Nastavljajući se na predloženi projekt opisan detaljno u priloženoj dokumentaciji, možemo zaključiti da je prilagodba pregleda stranice Hrvatski jezični portal mobilnim uređajima (izrada responzivne teme) nužnost za očuvanje i razvoj jedine internetske rječničke baze hrvatskoga jezika kojoj mjesečno pristupi preko 100 000 korisnika (od čega je u posljednjih godinu dana 20,24% korisnika stranici pristupilo putem mobilnog telefona). Istovremeno, nabavka predložene nove tehničke i informatičke opreme za obavljanje djelatnosti izdavaštva Znanja ključna je za kvalitetu, konkurentnost i uspješnost izdanja koje radi Znanje. Nove tehnologije i centralizacija informatičke infrastrukture donijet će značajne uštede u svakodnevnom poslovanju Znanja, povećati efikasnost i omogućiti dugoročniju stabilnost poslovanja Znanja.



Objavljeno: 16.01.2018, zadnja promjena: 16.01.2018  Povratak